OUR LOVE CONQUERS ALL














söndag 12 september 2010

Seg Dag


Vaknade vid 12 idag, skit skönt att få sova ut lite. Sen va det bara att fixa i ordning sig för att åka till Crickas mamma och pappa på kalas. Crickas pappa fyller år. Så vi blev bjudna på god mat+efterrätt,mums. Så vi av där ute hela kvällen. Igår va Cricka på 25 års fest så vid åtta hade jag fått nog av ensamhet så jag tog bussen och överaskade Michis med lite sällskap. Fick även med mig Thim ditt. Så vi pratade massa skit och drack Coca cola:D. Funderar på att tatuera mig igen, men vart och vad ?? Det är frågan! Jag vill ju gärna att den ska betyda något som alla mina andra gör. Så man slipper ångra sig när man blir lite äldre. Men jag har en liten idé om va det kan bli, kommer nog bli så fint, säger inge mer!! Är oxå väldigt sugen på att klippa håret kort och färga det lite mörkare, men vi får se hur det blir me det.

Satt och kollade massa gamla gamla kort, och insåg hur jävla roligt jag/vi haft det under åren. Saknat som fan. Så jävla tråkigt att man ska behöva växa upp. Men ska inte klaga har det jäkligt roligt nu med.

Jag vill jag vill jag vill!! Fan att det ska va så svårt med vissa saker. INGET ROLIGT LÄNGRE!! Besviken och Trött.. Men väldigt glad än då :))

Jag älskar dig Cricka,älskar dig bara mer och mer för varje gång jag andas<3

Bye Bye och God Natt Thina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar