OUR LOVE CONQUERS ALL














lördag 25 september 2010

Äntligen

I tordags kom Michis och Chelle på besök, jätte gott ;). Tittade lite på efterlyst och pratade lite. Igår va det ÄNTLIGEN dax att se resident evil i 3d. Den va väl hyfsat bra men måste ju säga att ettan och tvåan är mycket bättre. Men trevligt va det eftersom att Macke och Emma va med oss och tittade. Va även på stan med Michis och köpte på oss lite sprit till idag. Så ikväll blir det party för hela slanten. Ska bli kul. Har väl inte varit jätte taggad men det börjar komma nu. Va på maxi med älsklingen och köpte en ny topp som ska bäras i kväll. Så nu finns det ingen återvändo :). I morgon står stor handling på schemat, hoppas bara på att jag inte är allt för bakis ;P.

Mycket som pågår just nu och jag som vanligt ska alltid bekymra/oroa mig över andras problem. Önskar man hade en on/off knapp och trycka på ibland. Men men det är väl männskligt att bry sig lr något. Själv försöker jag stå ut med allt som har med hösten att göra, går väl si så där. Men jag överlever, i always do..

Nu sak jag se lite tv och slappa innan man ska börja fixa och styra i ordning sig.

Ha en underbar lördagkväll....

Bye Bye Thina Always Karlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar