OUR LOVE CONQUERS ALL














söndag 19 september 2010

Jobb

Att man ALLTID ska ångest på söndagar, fan.. Inget fel på jobbet men just att man måste gå upp kl 05:20 varje morgon gör att man blir ångestfylld. Man säger att man ska leva livet och man lever bara en gång, men HALLÅ!! Går det lr?? Nae för det är så att först ska man gå på dagis sen börjar man ettan-sexan sen vidare till sjuan-nian , förstaring-tredjering, och sen ut i arbetslivet för att jobba varje dag inklusive helger. Jag förstår bara inte hur man ska hinna leva sitt liv som man vill när man bara har en massa måsten hela tiden. Konstigt. Jag spenderar mera tid med folk på jobbet än va jag gör med mina vänner, inget illa menat, jag tycker jätte mycket om dom jag jobbar med, dom känner mig bättre än någon annan känns det som, men jag är ju hellre med mina vänner och gör sånt som är kul.Livet är bra klurigt.

Idag har vi varit hos BÄSTA Mamma och ätit. Jätte gott. Nu väntar jag på att sista maskinen med tvätt ska bli klar så jag kan hänga och börja torktummla. Sen ska jag fixa potatis med kött och sås till matlåda i morgon och så Cricka kan äta en gång till för han är hela tiden hungrig min älskling. Haha Älskar dig Gubben.

Hoppas på att kunna somna skapligt i dag så man hinner få lite sömn innan de är dax att gå och jobba. Vaknade ju vid 12:00 så innan tolv blir det nog inte :D.

Ha en underbar söndagkväll mina vänner..

Bye Bye Thina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar