OUR LOVE CONQUERS ALL














lördag 18 september 2010

Go Dagens

Varför ska hösten bara ha regniga och gråa dagar för ? Så trist. Igår så blev det en mysighemma kväll med pizza. Det gillar vi. Idag vet jag inte va som händer, känner att jag inte har någon lust att gå ut i där här regnet.Men tjejkväll låter lite frästande,men vi får se. Cricka är hos Macke och hjälper honom med tvättmaskinen och jag sitter vid datorn och lysnar på lite 80 tals låtar. Funderar på att städa lite så man har det gjort. Och du Michis, kom hem nu för FAN!! Saknar dig. Imorgon är det äntligen dax att rösta. Och jag hoppas ni alla är smarta och röstar rätt. Inte för att jag tror det blir någon skillnad på något oavsett vem det än är som vinner. Men då har man ju iallafall något att säga till om. Ogillar verkligen politik och dess like.But Thats Life.


Nu ska ja väl börja städa lite och se va dagen erbjuder.:)

Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar