OUR LOVE CONQUERS ALL














lördag 11 september 2010

Life is life

I dag vaknade jag med frukost på sängen och det va underbart. TACK älskling<3. Igår va jag hemma hos Michis och kidnappade Chelsea ett par timmar. Va så sugen på lite bäbis mys efter jobbet. Sen vi halv sju så lämnade jag tillbaka henne och åkte på äventyr med Cricka.;). Undra va man ska göra i dag då?! Skulle va kul att gå ut i kväll men samtidigt så skulle en mys kväll inte sitta fel. Lite gott att äta och en bra rulle. Aja vi får se. Snart tänkte jag gå ner till centrum och sola. För fy satan va blek jag är.


Snart är det 3 år sen som du tog ditt liv, och jag undrar fortf va som gick fel? Och om jag kunnat gjort något? Borde jag sett va det va som gick snet? Lr va det bara menat.? Du va en av mina bästa vänner och jag kommer sakna dig tills jag dör! Kommer aldrig glömma våra minnen nere från kyrkvägsgränd. Dom va dom bästa. Jag hoppas du har det bra där du är och att vi någon dag ska mötas igen.

Förstår inte att det kan va tillåtet att ta sit egna liv, det borde va en omöjlighet och det är min åsikt. Att man så ung kan må så dåligt att man inte vill leva mera. Va är det som gått fel? Världen ska ju va en harmonisk och lugn plats där alla ska ha rätt till ett normalt och bra liv. Men så är det ju inte. Livet är ju ingen dans på roser som man säger men för många är vardagen en kamp för överlevnad. Jag har misst så många som jag älskat/älskar, och inget kommer någosin att ändras. Jag saknar dig min vän!

Bye Bye Thina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar