OUR LOVE CONQUERS ALL














tisdag 7 september 2010

In The End

Gud va jag är dålig på att uppdatera min blog Men va fan mitt liv är liksom inte lika intressant varje dag:). I helgen så gick jag loss i vårat förråd i källaren,å herregud jag trodde vi skulle få styra med det i flera veckor men det gick. Bara två turer till returpunkten. Så nu är det väl ganska fint där nere oxå. Ringde lille bror så han och hans tjej Anna kom och hämta lite grejer, så då passade vi på att ta en liten rast. Igår va jag hos tandläkaren och drog ut en visdomstand, att dra ut den kändes knappt men sen när väl bedövningen släppte så gjorde det något fruktansvärt ont, sov inget på hela natten så det blev en dag hemma från jobbet. I helgen så hoppas jag på att min körkylning har gått över så jag kan följa med ut på lite party. Hoppas hoppas!!

Just nu har jag hamnat i en lien depp-period då livet är väldigt tråkigt, känns väl inge vidare och jag hoppas på att det ska gå över snart. Det är verkligen konstigt att man kan ha sånna stunder i livet då allt bara känns tråkigt fast jag tycker jag har det perfekta livet :S Men alla har vi väl sånna stunder eller ?? Det är nog att hösten är här, för dom säger ju att man mår som dåligast då. Önskar att man kunde hoppa över hösten och våren, och bara köra på sommar/vinter :D. Det skulle iallafall va något. Kan ju oxå va min förbannade mage som jämnt gör ont, skulle va kul med ett svar någon gång på va det kan va... Om ni bara visste hur jobbig min mage är. Undra hur länge man orkar gå med smärta utan att få någon hjälp. Ni ska veta att jag är upp på sjukan hela tiden och försöker få fram en diagnos. Men inget inget!! Dom bryr sig inte helt enkelt..


Ha en fortsatt bra kväll, nu ska ja se på fotboll och sen försöka sov!

Bye Bye Thina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar