OUR LOVE CONQUERS ALL














onsdag 29 september 2010

Minnen Kära Minnen


Kom nyss på en jävligt rolig upplevelse/minne ja va med om, det va så att förra sommaren så åkte Jag,Cricka,Thim,Michis och Prince till gran sjönäs för att grilla och bada, när vi står där och har börjat få fyr på grillen så undrar Thim om vi vill se hur långt han får in en cigg i näsan? Självklart ville vi alla det(vore ju dum om man inte ville) så han håller tag i filtret och börjar trycka in den i näsan, sen när han fått in hela utom filtret så ska han ta ut den, och upptäcker ganska snart att halva ciggen fortf är kvar i näsan och vi börjar alla garva så vi tjuter, sen börjar Michis med sina skräck historier och berättar för honom att om tobaken når hans hjärna så kan man dö, då får Thim lite små panik och täpper till ena näsborren och fräser utåt för fulla muggar, men det kommer bara lite tobak och snor haha, när vi börjar gå bort till bilen så vänder jag mig om och Thim är inte bakom oss längre, tittar runt lite och hör sedan hur han står bakom ett träd och fräser, sen kommer han fram och säger: Ha jag fick visst ut den, vill ni se ? Vi bara nae tack och garvar. Hahah det va så jävla roligt och jag ska aldrig glömma haha.. Har man någonsin tråkigt så rekommenderar jag verkligen att ta en dag med Thimpan, man har FAN aldrig tråkigt när man väl är med honom.. Tack för det minnet Thim. Bästa sommaren EVER!!

Nu ska ja smörja in kroppen med lite lotion och sedan lägga mig i sängen med min underbara goding och se Efterlyst.

Bye Bye Thina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar