OUR LOVE CONQUERS ALL














fredag 14 maj 2010

When nothing goes right, go left

Då va man hemma igen, så jävla skönt. Borta bra med hemma bäst, som man brukar säga. Resan gick hur bra som helst, och Chelle va så duktig. Bästa road trip ever med mina underbara kärlekar, Mammu, Cricka,Michis och Chelsea. Bättre människor att göra en tripp med finns ju inte. Hemma hos Tony va allt toppen, kom fram så sent så det va bara att göra ordning sängen och sova. Sen blev man väckt av lilla söta Alma runt halv sju. Dö trött med mysigt va det allt. Har haft det kanon!!! Sen i dag va vi och hämta upp Michis och Chelle vid trollhättans resecentrum. Sen bar det av hem.

I morgon ska jag ner och ta en fika med Micke. Ska bli gött, va ju ett tag sen nu!!
Sen senare blir det antagligen utgång med Emma och Macke. Ska slå Beckis en signal och kolla om hon är lite party sugen hon med ;).

Livet är ju som allra bäst just nu, och man kan ju inte må annat än super duper bra :). Känns verkligen som att allt är perfo, och jag är lyckligare än någonsin. Kan ju bero på att jag har världens bästa pöjk och dom allra bästa vännerna runt mig!!

Till mina speciella, ni vet vilka ni är: Är så glad att jag har er i mitt liv och att ni alltid får mig på rätt spår och tankar, ni lyser upp min dagar och gör att jag kan va stolt över mitt liv!! TACK!! ÄLSKAR ER SÅ MYCKET..

Cricka du är ju nästan för bra för att vara sann! Älskar dig mer än livet!


Det va allt för mig, iallafall för i dag :D

Bye Bye Thinii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar