OUR LOVE CONQUERS ALL














söndag 16 maj 2010

Underbart

Vilken helg det har varit! I går va jag och Cricka hos Macke och Emma, vi va där runt 20:00 och så började vi grilla och dricka lite sen så satt vi mest och snacka skit och hade det allmänt roligt. Garvade massor kan jag lova. Så vi 03:00 tänkte vi att det va dax att åka hem ,så vi tog en taxi hem. 200 kr rena rama rånet!! Sen hade jag (vi) nog världens underbaraste natt/morgon någonsin. Jag älskar dig så mycket Cricka och du är så underbar!!! Sen somnade vi inte förens 05:00..

Idag gick vi upp ganska skapligt för att åka till IKEA och shoppa loss!! Ringde även Michis så hon och Chelle kunde följa med. Gu va vi handla och nu är det så JÄVLA fint i våran lägenhet, visst det va himla snyggt innan med, men nu shit asså. Kommer nog lägga ut lite bilder så ska ni själva få se..:D

Så va Kenny här i går och lämna tvätt så jag har även tvätt hans kläder idag!! Full rulle. Så duktig är jag!!

Nu ska jag in i sängen och ta min välförtjänta sömn :D

Bye Bye Thina

2 kommentarer:

  1. o vad gjorde ni på natten då...snuskisar hahaha puss på dej <3

    SvaraRadera
  2. jepp snuskisar är vi allt ;). Puss <3

    SvaraRadera