OUR LOVE CONQUERS ALL














lördag 1 maj 2010

Always The One

Då lider även denna helg mot sitt slut. Blir galen på att helgerna går så förbannat fort.
Igår va vi hos Macke och Emma och grillade, hade jätte trevligt. Och idag va vi nere på stan för att se majtåget, pallade dock inte att stå kvar för att se alla bilar, blev så ruskigt kallt och så blåste de stormvind ute. Så vi åkte hem och satte på tv:en och så klart somnade jag till en stund
Sen ringde mamma och sa att maten va klar så vi åkte hem till syrran och Stefan för att käka. Fläskfile med potatissallad och en massa gott till. Sitter fortfarande kvar med Stefan och lyssnar på lite musik och snackar men ska snart åka hem och se UFC :). Bästa!!!


Christian Klintestam: Mannen i mitt liv

"Vad vore livet utan dig min underbara älski pälski"

**Du är söt när du ler, Du är allt om inte mer, Du är den finaste jag har vill alltid ha dig kvar, Du är min ovärderliga skatt, Du är den jag drömmer om varje natt, Du är det bästa jag vet,och jag ska älska dig i oändlighet***

Jag älskar dig så mycket min Cricka!


Ha en trevlig lördag kväll

Bye Bye Thina Simone Karlsson

2 kommentarer:

  1. mysigt hade vi:) synd att jag var tvungen att åka o jobba:( puss o kram <3

    SvaraRadera
  2. Ja vet, det va lite tråkigt. Men det kommer ju flera helger :D puss och kram <3

    SvaraRadera