OUR LOVE CONQUERS ALL














måndag 3 maj 2010

Breathing Your Love


Blev en kort dag på jobbet, eftersom att jag va tvungen att åka till vårdcentralen och ta lite prover. Så nu ska väl utredningen börja på allvar om jag har tur. Har haft problem med magen typ hela livet och inget hjälper, tog prover för ca 2-3 år sen och fick reda på att jag va laktos. Skönt tänke jag eftersom att jag äntligen fick ett svar på va det va som orsakade smärtan i magen, men smärtan forsatte fast jag slutade med mjölkprodukter. Så fel hade jag. Vi får väl hoppas på att dom kanske kan hitta felet den här gången så man slipper skiten.. Men men så är det och jag är lika go och glad för det :D.

Ska hjälpa mammi att hämta utemöbler på Jysk, så hon får iordning på altan.

Solen skiner och det är skapligt varmt ute,och man kan ju bara leeee :)

Jag älskar dig min Cricka, du är hela min värld. Happy happy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar