OUR LOVE CONQUERS ALL














tisdag 11 maj 2010

Summer !!

Jag i Thailand!!

Så nice väder det har varit idag då. Älskar verkligen sommaren och värmen. Har precis slängt i lite slingor i håret som ska duschas bort om ett par minuter. Hoppas på att det blev lyckat. Ska laga lite spagetti och köttfärsås till hjärtat sen ska jag städa lite eftersom att vi åker till trollhättan i morgon, så jag hinner ju inte städa då. Och komma hem till en ostädad lägenhet, nja inge roligt alls.. Sen ska det tvättas och styras, som jag får väl va glad om jag kommer i säng innan tolv iallafall!! Pratade nyss med Michis och Chelle följer oxå med i morgon wiiee, så jäkla mysigt. Så nu blir det inge uppdatering förens på fredag lr lördag.


Tack igen för dom underbara rosorna igår älskling, dom va så vackra och jag älskar dig jätte mycket!! Kommer ha hur mysigt som helst i trollhättan!! Love you my heart!


Bye Bye Thiniii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar