OUR LOVE CONQUERS ALL














måndag 10 maj 2010

Lever Min Dröm


Då va måndgaen avklarad, skönt skönt. Igår va jag hos bästa Michis och bara myste med lite chips,cola och fotboll:). Alltid lika mysig att träffa både Michis och hennes lilla Chelle(Chelsea). På onsdag drar jag,älsklingen och mamma till trollhättan för att hälsa på Brorsan,Viktoria och lilla Alma. Och Michis ska åka med fast hon ska vidare till göteborg. Funderar om ja ska ge mig på att slingahåret idag ?! Hmm vågar man det tro, med tanke på alla misslyckanden man haft med håret. Hihi.. Men vi ger det ett försök så får vi se. Va fan hur svårt kan det va att slinga håret själv då ??. Får smöra lite för hjärtat och se om han har lust att hjälpa mig!. Snart ska vi åka och handla så det är väl bäst att man hoppar in i en dusch och fixar sig lite.. See you in the store ;).

Är så lycklig att jag har dig Cricka!!Du är utan tvekan det allra BÄSTA som hänt mig!
Jag älskar dig dig!!

Bye Bye Thini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar