OUR LOVE CONQUERS ALL














lördag 19 mars 2011

This is my life

Vädret är nästan underbart om man bortser från snön som ligger.. Solen lyser och det är plus grader ute, me like.. Fan måste verkligen städa idag och jag känner att jag verkligen inte orkar, vaknade med mensvärk och ni som känner mig vet ju hur jävlig den är. Skulle igentligen bara villja ligga hemma hela dagen och mögla i soffa med massa skit mat. Men jag tänker inte låta magen ta över :). Tar mig en treo och sen kör vi!!

Är så sugen på att göra om lite här hemma, möblera köpa nya gardiner och måla, men det får nog vänta tills lönen kommer. Så till helgen om det nu blir så, har ju en tendens att ändra mig ganska fort när jag inte får görat på direkten. :)


Igår åkte jag med Sannah och köpte färg,solade,och käkade mc donalds efter jobbet. Trevlig som alltid!! Och idag ska jag hem till Sannah för att hjälpa henne att måla och ta en sup lr två ;). Blir att chilla..

Nae ska väl ta tag i städningen så det blir gjort någongång.

Ha en underbar dag Bye Bye Thina Karlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar