OUR LOVE CONQUERS ALL














fredag 11 mars 2011

Fredag!!

Jaha då va det redan fredag och man har varit hemma nästan hela veckan med en ond rygg. Skit trist!! Men det börjar kännas bättre så det är ju positivt. Idag tog jag mig en promenix hem till Sussie för att pussas och mysa lite med Steffi. Så härligt med bäbisar :D. Och hon är så jäkla söt. Sen blev man bjuden på tacos och det satt fint i magen kan jag lova, mm.. Celina fick sina ögonbryn plockade och hon fick så ont, men vill man vara fin får man lida pin. Så är det!!
Ska väl börja dra mig ut så att älsklingen inte behöver sitta och vänta på mig i bilen..

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och förhoppningsvis en lite mindre ondare rygg!! (Fingrarna i kors)

Ha en forts härlig fredag lkväll för det ska jag.

Vill bara tillägga att jag ÄLSKAR mina söta, vackra och helt UNDERBARA syskonbarn

Thim-Celina-Andrea-Bastian-Elliot-Elvira-Colin-Tezz-Yolene-Alma-William-Mathilda-TheddieBoy-Steffielinn<3<3
Ni kommer alltid finns i mitt hjärta och jag älskar er mer än livet!!

Bye Bye Thina Simone Karlsson

1 kommentar: