OUR LOVE CONQUERS ALL














måndag 7 mars 2011

Get Back Up


Gick från jobbet vid 12 idag för att åka till vårdcentralen. Hade så sjukt ont på höger sida och har tydligen åkt på en inflammation Och så tänkte dom sjukskriva mig en vecka men nahe rö det har man inte råd med och för det andra är det så trist att bara va hemma.Så det blir att jobba och känna pengar ;).

Helgen har varit bra,i fredags va man bara hemma och tog det lugnt sen på lördagen tog jag först en fika hos Åsa riktigt trevligt och sen på kvällen hade Sannah inflyttningsfest Hade kanon kul.

Just det idag har jag varit så jävla onyttig så det finns inte haha. Men man lever ju bara en gång och imorgon börjar ju faktiskt hård träning med bästa Nina :D. Bye bye till allt onyttigt. Älskar pizza och kommer dock att sakna att äta det :( Stackars mej. Haha.

Nu ska jag ta en dusch och mysa ner mig soffan..



Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar