OUR LOVE CONQUERS ALL














måndag 19 september 2011

Match made in heaven

Nu är det inte långt kvar tills "Thailand here we come" Ska bli så skönt att komma bort en stund och bara ha sol och bad i huvudet. Känner mig så lycklig med min underbara sambo/fästman Cricka, det är helt magiskt.





Klippte ju av mig håret för ett par månader sen och är så sugen på att göra den ännu kortare, men tyvärr är inte Cricka lika sugen påt som jag är! Men någon förändring lär det bli vare sig han vill lr inte :)





Från ämne till ämne jepp det så jag kör :) Haha.


Alla som känner mig vet ju hur mycket jag ÄLSKAR att måla och fixa naglarna, och har därför haft lite funderingar på att kolla upp hur man ska gå till väga för att bli "nagelfixare" som jag kallar det. Kan nog va en rolig grej för mig. Sa titta lite närmare på det när jag får tid.








Nu ska jag mysa lite med mitt hjärta med lite chokladbollar och cider dock alkoholfri:)


Ha en fortsatt mysig måndagskväll.





Bye Bye Thina Simone Karlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar