OUR LOVE CONQUERS ALL














lördag 19 februari 2011

Fel spelat!

Då va det ÄNTLIGEN söndag igen. Fy fan!! Helgen har varit relativt lugn. Igår va jag och Sannah på casting i linköping, och där kan jag lova att vi han med mycket. Vi han krocka,fika,gå vilse,fotas,IKEA och gå på stan. En väldigt händelserik dag om man säger så! Men allt löste sig och dagen blev hur bra som helst. Små handlade lite på IKEA, och det är alltid lika roligt. Sen hem och be Cricka om hjälp att montera ihop. På kvällen gjorde vi lite kycklingklubber i ugnen och det va bara så gott. Mmm.
Lyckad dag om man säger så!!

Vill även lägga till ett jätte TACK till dig Sannah, gillar att du lyssnar och finns där för mig när jag har det krångligt. Det är värt massor. Känns så skönt att jag vet att jag kan lita på dig och du vet att det samma gäller för dig!! Iallafall Tack:D.

Idag blir det som vanligt en städ/tvätt dag och även än handlar dag, förbaskat va jag hatar att vakna upp och upptäcker att det inte finns en droppe mjölk i kylen!! Crap!

Ha en underbar söndag Bye Bye Thinaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar