OUR LOVE CONQUERS ALL














onsdag 10 november 2010

Yess

Äntligen är kl 21:00 och efterlyst börjar. Haha vilken nörd jag är. I måndags va jag hos tandläkaren och drog ut en visdomstand, fy satan va ont det gör när bedövningen har släppt. Så igår va jag ledig och va passar inte bättre då att hälsa på bästa mamman i världen på hennes jobb :D. Morgonen bjöd på magsmärtor,som inte är ovanligt så det va bara att sjukskriva sig och va hemma och kurera Har slingat håret och blev väldans nöjd. Så nu kan jag gå ut bland folk igen. Imorgon blir jobb och sen hem och ta det lugnt. Nu ska jag titta lite på mitt favorit program och sedan försöka sova. Funderar även på när min goding ska komma hem. Är så mys sugen så det finns inte ;). Såja!! Haha

Bye Bye Thina Bästa Bästa Karlsson( Så det så)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar