OUR LOVE CONQUERS ALL














måndag 6 december 2010

Yeah

Asså shit va länge sen jag skrev ;). Flickorna på klitteholm,haha roligaste.

Iaf så va det ett tag sen jag uppdaterade. Har haft en as jobbig klump i halsen i typ 3 veckor nu och den vägrar ge sig av. Men får väl hoppas på att den ger med sig snart. Idag blev det en sväng på stan med Jennifer, och har precis lagat mat och gjort matlåda. Hjärtat kom nyss hem från fotbollsträningen, så nu blir det lite mys framför tv innan vi hoppar in i sängen. Skulle bakat pepparkakor i går men så läste jag på förpackningen att den måste ligga framme i 4 timmar innan man kan börja knåda ut den, så pepparkakorna får vänta, kanske tar det nu i veckan.

Nae tyvärr så har jag inte mycket att skriva om idag. Så jag säger tack och god natt för mig!

BYE BYE ThInA

1 kommentar:

  1. Åhh pippikakor:) då hoppas jag att du kommer förbi med några till mej när dom är klara;)) Kram

    SvaraRadera