OUR LOVE CONQUERS ALL














söndag 7 november 2010

Mörkret

Shit va det blir mörkt snabbt nu, segt eftersom att man blir så trött. Aja i dag har jag inte gjort mycket, städat lite som vanligt efter som att jag har min lilla sjukdom, hehe lite pedant om ni undrar. I går blev det en mys kväll med pizza och godis :D. Blev lite mycket men va fan man lever ju bara en gång. Cricka va hemma med en kompis och spelade FIFA! Så då passade jag på att åka iväg och fläska lite med en vän till mig. Sen vid 01:00 så åkte vi till LEONS med Macke och Emma så grabbarna fick äta lite. Snart ska vi åka iväg på kalas, sen hem och fixa till jobbet i morgon. På fredag bär det av till Stockholm med Cricka,Macke och Emma. Ska bli väldigt trevligt. Sova på hotell och gå på matmässa :D

Nu är det dax för mig att göra mig lite finare och dra iväg. Ha en fort trevlig söndag kväll.

Bye Bye TK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar