OUR LOVE CONQUERS ALL














onsdag 3 november 2010

Oj oj

Insåg idag att det va hundra år sen jag uppdatera min blogger:S. Ops!!! Men nu ska jag försöka att inte låta det gå så långt. Jaha va har ni missat ? Jo en heldel faktiskt. Ska väl ta upp det som varit roligast och så. I lördags va jag hos Michis och firade underbara Chelsea på hennes 1 års dag. Hon åt sin första tårta och bara såg söt ut som vanligt. Fast egentligen så fyllde hon i går den 2/11-2010. Så i går va vi ju självklart där igen och så jag fick pussa och krama henne lite(mycket). Idag så bjöd min älskade mamma på hemmagjord pizza, as gott. Tack mammai,Jag älskar dig så mycket!!.. Sen så måste jag bara berätta, va hos Michis för några helger sen och bara möglade, sen så fick vi för oss att ta ett varsitt glas vodka( som slutade med 4 glas lr något) så tillslut så va vi så packade. Haha låter kanske inge roligt men fy fan så sjukt och kul vi hade. (Notera att Chelsea inte va hemma). Måste göras om. Nu ska jag duscha och sen se Efterlyst som vanligt..

Ha en bra kväll..

Bye Bye TK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar