OUR LOVE CONQUERS ALL














måndag 26 september 2011

How to love

Måndag, varför skappade gud måndagar?? Så fruktansvärt onödigt!! Tur är det väl att den snart är slut.

Igår köpte jag ÄNTLIGEN mina efterlängtade skor, super nöjd:)
Blev en tripp till IKEA/IKANOHUSET med världens BÄSTA mamma. Blev lite roliga saker till hemmet och mina skor så klart.
Jag måste bara skryta lite om min mamma, ni förstår verkligen hur bäst hon är, va dålig i lördags och va hungrig som F.N rent ut sagt, så hon tog bilen och kom och hämtade mig så jag kunde få min efterlängtade pizza :D. Och jag måste bara tilläga att klockan va 8 på kvällen och då brukar hon verkligen inte ge sig ut ;P Jag älskar verkligen verkligen min underbara mamma, va skulle jag göra utan dig ?? Ärligt talat alltså.. Du är bäst och jag älskar dig mer än livet själv, du betyder allt för mig!! <3<3<3<3<3 Massa kärlek till dig.


Känner mig lite sprudlande av kärlek just nu så jag ger bort lite extra mycket idag, vill verkligen ge Stefan och Sussie en massa kärlek, det har varit ett tufft/svårt halv år på 2011, och dom har varit så starka och hållt humöret uppe trots en riktig jäkla jobbig tid. Men nu vet jag att vi går mot ljusare tider så är det bara. Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig i ord om hur starka dom där två är.. KÄRLEK!!
Vill även ge alla min kärlek till mina helt underbara syskon barn <3 dom är hur perfekta på alla sett och vis. Har ju 14 underbara av dom..

<3Thim Elvira Basitan Colin William Andrea Mathilda Tezz Yolene Celina Alma Elliot Steffielinn TheddieBoy<3

Nae nu ska jag hoppa in en dusch och sen titta lite tv och lägga mig i sängen och mysa med min underbara sambo/fästman <3 Jag älskar dig

Bye Bye Thina Simone Karlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar