OUR LOVE CONQUERS ALL














lördag 29 oktober 2011

Mycket men ändå så lite

I söndags flyttade jag och Cricka in hos mamma, anledningen till det är badrums renovering. Får inte komma hem på 4 veckor. Veckan började relativt bra lite små hes och ont i halsen sen in på tisdagen så blev jag ur dålig och blev tvungen att gå hem. Har varit hemma hela veckan med hals ont,feber,hes röst,hosta och feber. Och på allt det där så har jag en sån sjuk hemlängtan. Inte det att det är dåligt att bo hos mamma för det är det verkligen inte. Underbart faktiskt. Men det är inte mitt hem, och jag har ALLTID varit en extremt hemmakär tjej :). Hoppas på att va frisk tills på måndag så jag slipper ligga och va sjuk..!! Ivilket fall som helst så va vi hemma en stund idag och hämtade lite fin kläder tills på lördag för då ska världens sötaste Steffi döpas och för att hämta SIMS 2 så jag har något att nörda mig med. Såg förjävligt ut hemma, slipdam och massa skit överallt. Som tur är så kommer det en städfirma och städar innan vi flyttar in. Men det va väldigt skönt att komma hem och sen att komma ut en liten sväng, Dock vågar jag knappt gå utan för dörren nu när mamma skrämde upp mig med att jag kan få lunginflammation:S. Men lite frisk luft va jag tvungen att få.

Tittade på lite gamla bilder från marielunds lägenheten, och saknar den faktiskt ibland, alla go minnen och att jag hade så jävla nära jobbet. Skönt!!! Men jag älskar våran lägenhet i vilbergen den är så fin och mysig aa jag bara ÄLSKAR den rent ut sagt..

Nu ska jag ta ett glas coca cola och lägga mig och glo lite tv. :)

Ha en underbar och frisk helg!!!

Bye Bye Thina Simone Karlsson PS. JAG ÄLSKAR DIG MIN HELT UNDERBARA MAMMA, DU ÄR BÄST<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar