OUR LOVE CONQUERS ALL














tisdag 15 februari 2011

Reason Why You're First

Tjoo!! Fasen vilken rolig helg, i fredags va vi ute på en afterwork med jobbet. Hade riktigt kul och va riktigt dragen ;). Men va fan man lever bara en gång så det är väl bara att köra. Sen resten av helgen blev det lugnt. Va hos Nina på lördagkvällen och hade lite mys med film och lite onyttigt. Sen på söndagen va jag på sminkparty med brudarna.

Igår va det alla hjärtansdag och den spendera jag givetvis med min underbara karl. Hade så mysigt, åt as god mat badade och bara hade det allmänt perfekt Men har man världens underbaraste man så har man ju! <3

Ska ÄNTLIGEN börja med körkortet, ta en intensivkurs så att det blir av någongång. :D

Nu ska jag fixa sista tvätten sen blir det lite mys i sängen med en bra film.

Ha en underbar kväll och fortsatt vecka.

KÄRLEK till alla ni som funnits här för mig den senaste tiden.<3

Bye Bye Thina Simone Karlsson


1 kommentar:

  1. Va?? Har du mått dålit?? Tack för att din kära syster får nån information då...Men du vet ju vart du alltid kan hitta mej om det e nåt.... I gröna huset;-)
    Puss o kram my lovely sis <3

    SvaraRadera