OUR LOVE CONQUERS ALL














tisdag 8 juni 2010

Meet Me Halfway

Underbar helg med sol och massa värme!! Love love love!!
Fast frågan är vart det vädret tagit vägen ??

Fyllde 24 år i torsdags, 3 Juni!! Och fick den finaste buketten någonsin av min älskling, 7 röda och 3 blå, jag älskar verkligen blå roser. Så i fredags tog vi det bara lugnt och solade och åt mat på the balkong, och i lördags va vi och grillade hemma hos Sussie och Stefan, och så va min underbara mamma där med!! Söndags va vi ute och solade hela dagen och plus så va ju ja bara tvungen att åka och shoppa nya bikinisar :D Hur jävla snygg kommer inte jag va på stranden då ?Dö HET!! En svart,guldig och en persikofärgad med vita ränder. Så se upp här kommer JAG!! Haha :)

Ha en underbar vecka så hörs vi!!

Bye Bye Thina The Karlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar