OUR LOVE CONQUERS ALL














onsdag 23 juni 2010

Booo

Oki doki, sålde min sony Ericsson "satio" i helgen till Sannah. Känns skönt att bli av med den. Fast jag hade lite ångest.. Igår åkte jag på jordens vidrigaste migrän,och jag trodde helt ärligt att jag höll på att dö!! Skit trist för vi skulle åkt till smultronstället med Emma och Macke. Men som tur är så kommer det fler dagar. I dag åkte även syrran och hennes man till SPANIEN. Så jävla avis så det finns inte. Så nu turas vi om med barnen. Jotte kommer att bo hos oss tills dom kommer hem, men han är stor och kan klara sig själv. Sen i morgon ska vi hämta T.B och sen åka vidare till Emma och Macke och säga hej då. Dom åker till gotland i morgon kväll.. Sen ska T.B sova hos oss till på lördag, ska bli jätte mysigt att ha en 10 månader liten bebis här :).. Inte för att det är första gången som man tar hand om bebisar, har ju typ gjort den hela livet med tanke på att min familj odlar barn hahah.. Och det är så underbart.. Älskar alla min söta ängla syskonbarn. Dom är bara för goa.. Idag har jag hjärtat och Jotte varit ute hela dagen och spelat typ tennis lr va det nu är :P.

Åhh va jag längtar tills vi åker Cricka, det ska bli så underbart och speciellt nu när vi får med oss min Lovely mamma oxå :)..

Nu är det time att sova, ska ju upp vid 5 i morgon som vanligt..

Hat så bra<3

Bye Bye ThInA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar