OUR LOVE CONQUERS ALL














lördag 28 augusti 2010

Hej Hej Hallå

Denna vecka har gått väldigt fort, kanske för att ja va hemma mån och tis, har haft ont i högra äggstocken så jag fick en tid i tisdags på kvinnokliniken. Och det visade sig att jag har en inflamation i äggstocken. Ingen roligt och fruktansvärt ont har det gjort. Men nu börjar det bli bättre. Så i onsdags va ja igång och jobbade igen. Sen så va vi ner på vilbergsmarknaden i torsdags. Roligt roligt. Va och sa hej hemma hos Michis och Chelle igår. Fasen nästan två veckor sen jag träffade Chelle. Och henne hade jag saknat, så jäkla söt är hon. Hade givetvis saknat min Michis oxå, faste henne va ja med i tisdags. :).

Nu börjar man känna av att hösten typ är här, börjar bli så kallt.Burr. Men vem älskar inte hösten haha.. Och snart är ju vintern här igen och det finns ju inget bättre än när snön börjar komma.

Funderar starkt på att färga håret mörkare, men vi får se hur det blir med det. Klippa mig tänker jag NOT göra iallafalla, för nu har jag den längden jag vill. Så finfint.

Nu ska jag fixa och trixa lite så att jag kommer iväg typ idag ;)

Bye Bye Thina Simone Karlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar